1. 03. 2019.

Министарство културе и информисања саопштило је да је на данас одржаном састанку са Миланом Пантелићем, представником компаније“ Мотрио“ која послује у оквиру „Рено-Нисан-Мицубиши“ алијансе, подржало потез ове компаније да, увођењем ћирилице у пословну комуникацију, допринесе афирмисању ћириличног писма.

Пантелић, који је менаџер продаје за Јадрански регион „Мотриа“, рекао је да је ова компаније схватила већ пре пет-шест година да их употреба ћириличног писма издваја од конкуренције.

Почели смо са постепеним увођењем и данас око 90 одсто информација које пласирамо су на ћириличном писму, објаснио је Пантелић.

Он је нагласио и да су поред коришћења ћириличног писама у оглашавањима ка крајњем купцу, недавно покренули и интернет презентацију на ћириличном домену .срб.

Посећеност сајта на ћириличном домену у месецу када је покренут, како истиче Пантeлић, била је на нивоу укупне годишње посете овом сајту.

Очигледно их је заинтригирало шта се крије иза домена .срб. Претпостављамо да ћемо ту привилегију ускоро изгубити, јер верујемо да ће више људи који послују у Србији почети да је користи, јер је сасвим нормално да људи у нашој земљи читају и пишу на ћирилици, истакао је Пантелић.

Министарство културе и информисања позива и охрабрује све остале привредне субјекте да следе пример компаније „Мотрио“.

Овај реномирани француски бренд тренутно послује у више од 35 земаља широм света и има сопствени ланац сервиса за различите брендове аутомобила, а на нашем тржишту послује од 2014. године, наводи се у саопштењу.

„Српска стварност“ / србија.гов.рс /

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here