Mesto za reklamu
  1. 04. 2022.

Kомерцијална банка и НЛБ банка Београд, данас су и у правном смислу окончале процес интеграције у нову НЛБ Kомерцијалну банку, потврђено је Танјугу у тој финансијској институцији.

“После више од годину дана приводимо крају сложено спајање НЛБ банке Београд и Kомерцијалне банке и током празничног викенда учинићемо све и оперативно да наши клијенти буду задовољни сервисом који ће добити у зајеничкој НЛБ Kомерцијалној банци”, изјавио је за Танјуг председник Извршног одбора Kомерцијалне банке Властимир Вуковић.

Он је додао да ће клијентима то донети једну од највећих мрежа експозитура и банкомата у земљи.

“Почели смо са инсталацијом 250 најсавременијих банкомата, у шта смо уложили шест милиона евра, што ће бити мали допринос нашој интеграцији и то је један од бољитака који ће наши клијенти одмах видети. Осим тога, правимо рибрендинг, што значи да ће наше експозитуре изгледати потпуно другачије, веб-сајт ће изгледати другачије, наше картице ће изгледати много савременије, а у наредном периоду ће се ослободити развојни ресурси, тако да ћемо и унутар дигиталних солуција и осталих услуга бити значајно конкурентнији”, најавио је Вуковић.

Он је казао да током предстојећег викенда експозитуре НЛБ Kомерцијалне банке неће радити, као што, уосталом, ниједна банка у Србији не ради за празнике.

“Kартице ће радити, али неки сервиси неће бити доступни привремено због интеграције, попут мобилног и електронског банкарства, али ћемо и те услуге вероватно већ у понедељак омогућити нашим клијентима и биће значајно савременије и лепше”, рекао је Вуковић.

Истакао је да ће у наредном периоду бити доступне дигиталне услуге које ће омогућити клијентима да брзо и ефикасно обављају банкарске послове 24 сата дневно.

“Наш контакт-центар ће проширити капацитете, тако да ће моћи да комуницира с клијентима непрестано. Ја мислим да је то кључна ствар, да – поред рада експозитура које је временски ограничне – будемо нашим клијентима на услузи 24 сата, и друго, морам да кажем да ћемо се потрудити да будемо бржи, јер људи данас немају много времена да чекају, тако да радимо један пројекат који ће омогућити да све наше операције буду значајно брже. Од транскација на шалтеру, у апликацијама, али и у смислу одобравање кредита”, нагласио је први човек Kомерцијалне банке.

Вуковић је посебно истакао да ће НЛБ Kомерцијална банка имати једну до две највеће мреже банкомата у Србији.

“То ће бити 313 најмодернијих банкомата који су бесконтактни, моћи ће да читају QР кодове, моћи ће девизе да се подижу, да се раде уплате и исплате. Буквално ћете пред собом имати једну малу банку и то ће бити велико освежење, јер смо свесни да наши банкомати нису били у најбољем стању. Али ово што ћемо урадити са 250 банкомата до краја године, мислим да ће нашим клијентима омогућити потпуно лагодно обављање трансакција”, оценио је Вуковић.

НЛБ Kомерцијална банка прецизирала је да ће од 29. априла до 4. маја клијенти моћи да неометано користе банкомате и обављају плаћaње картицама на продајним местима и преко “дигиталних новчаника” KomBank и NLB Pay, иако ће доћи до привремене обуставе појединих услуга.

Прецизира се да електронско и мобилно банкарство неће бити доступни од 29. априла, и то за клијенте НЛБ банке од 17 часова, а за клијенте Kомерцијалне банке од 22 сата, па све до 4. маја.

Додаје се да у исто време неће радити ни услуга обавештавања преко СМС-а о потрошњи средстава приликом коришћења картица, као и да клијенти Kомерцијалне банке неће моћи да плаћају картицама преко интернета од 29. априла у 22 часа најкасније до 4. маја, док ће корисници НЛБ банке ову услугу моћи несметано да користе.

Kомерцијална банка и НЛБ замолиле су своје кориснике да се на време припреме за краткотрајни прекид неких услуга.

Додаје се да се све информације о томе могу наћи на интернет сајтовима обеју банака и на порталу нове банке nlbkb.rs, или позивом кол центру који ће у време празника радити 24 сата дневно.

„Српска стварност“

 

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here