01.10.2019.
Потрошачи у Србији добијају најбољу услугу у продавницама и трговинским ланцима које су у већинском домаћем власништву, показују резултати истраживања “Где потрошачи у Србији добијају најбољу, а где најлошију услугу?”.
Коришћењем методе тајанствене куповине, (mystery shopping-a) за ову сврху анкетирано је 50 компанија у шест сектора на тржишту наше земље.
Када се пореде сви сектори најбоља услуга је, показује истраживање, у сектору технике и пекара.
С друге стране, један од закључака је да већина компанија већу пажњу поклања изгледу самих објеката него квалитету услуге коју пружају купцима.
“Промет робе широке потрошње, продавнице, трговински ланци и друго, у Србији износи преко 10 милијарди евра годишње, што представља једно од највећих домаћих тржишта. Зато смо желели да проверимо какву услугу српски потрошачи добијају за свој новац и то не само” у сектору робе широке потрошње већ и тамо где се продаје техника, у кафићима, у пекарама, бутицима као и у банкарском сектору”, наводи Миљан Премовић, генерални директор фирме која је радила истраживање.
Истраживање је спроведено у августу и септембру ове године методом тајанствене куповине где су посебно обучени купци проверавали квалитет услуге.
Коришћене су технике посете и куповине у објекту, комуникације телефоном, електронском поштом (e-mail) и путем друштвених мрежа.
„Српска стварност“