- 12. 2018.
Снег у Србији без престанка веје више од 30 сати. У већем делу земље до краја дана и у току ноћи очекује се формирање снежног покривача од 20 до 50 центиметара, док ће у Банату бити и већи. Саобраћај је због тога успорен. Забрањен саобраћај на подручју Пожеге и Косјерића камионима са приколицама на путевима другог и трећег приоритета. Железнички и авиосаобраћај функционишу без прекида.
Сви државни путеви су проходни, а екипе путара раде у три смене како би се саобраћај у Србији одвијао несметано, саопштило је Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.
Снег непрекидно пада 24 сата, али су према информацијама Јавног предузећа “Путеви Србије” са терена, сви државни путеви рашчишћени и проходни, посебно путеви првог и другог реда приоритета.
Извршни директор сектора одржавања државних путева првог и другог реда у ЈП “Путеви Србије”, Зоран Стојисављевић, каже да се мрежа државних путева одржава у складу с планом зимске службе, као и да од 1. новембра путарска предузећа раде у три смене на путевима првог приоритета. Он истиче да су све припреме за зимску службу урађене на време, да је механизација спремна за реаговање, као и да је набављено 72.000 тона соли и 100.000 тона ризле и шљаке.
Како се наводи у упозорењу објављеном на сајту Републичког хидрометеоролошког завода Србије, на северу, западу и југозападу Србије до краја дана и у току ноћи очекује се стварање снежног покривача укупне висине од 20 до 50 центиметара.
У Београду до краја дана и у току ноћи очекује се стварање снежног покривача укупне висине од 25 центименатара у нижим деловима, а до 40 центиметара у вишим деловима града.
Сутра ујутро и пре подне у престоници се очекује слабљење и престанак падавина.
Саобраћај је због снега на путевима успорен, али проходан у свим крајевима наше земље. На коловозима има поледице, понегде је магловито, па је неопходан додатан опрез за воланом.
На прилазима планинама неопходна је зимска опрема. Ауто-мото савез Србије упозорава возаче и подсећа их да мокри или снегом и ледом прекривени коловози у великој мери повећавају зауставни пут возила, смањују његову стабилност и захтевају пажљиво управљање.
„Српска стварност“ / владасрбије.рс, АМСС, РТС /