Mesto za reklamu
  1. 06. 2022.

Иако постоји интересовање, на светској мапи здравственог туризма Србија је тек у развоју.

Од скоро је и наша земља популарна дестинација у коју се долази најчешће због захвата у области денталне и естетске хирургије који су много повољнији овде него у иностранству, а кад је реч о физикалној медицини понуде су још повољније.

Оно што нам пре свега недостаје јесте развој стратегије на националном нивоу. Медицински туризам се организујепрвенствено у циљу лечења, али и размене нових знања из области медицине, што често подразумева путовање у развијене научне центре.

Некада је медицински туризам подразумевао искључиво путовање пацијената ради добијања третмана, док су данас то и манифестације где се састају лекари, истраживачи, светски медији и политичари, каже председник удружења Пројект Лаб Оливер Гион, које је недавно било организатор првог он лине сајма туризма у Новом Саду – преноси РТВ.

Србија има потенцијал да се развије у тој врсти туризма, због великог избора бања, планинских предела, као одличних дестинација за одмор. Међутим, потребна су већа улагања, боља промоција и више лекара специјализованих за разне области, закључено је на сајму медицинског туризма одржаном у Новом Саду путем интернета.

Највећа потражња и најпосећенији третмани односе се наестетску хирургију, трансплантацију, стоматологију, ортопедију и кардиохирургију.

Незванични подаци кажу да у нашу земљу најчешће долазе да се лече Срби који живе у Немачкој, Аустрији и Швајцарској, посебно када је реч о интервенцијама из области стоматологије.

“Тачан број корисника мемдицинских услуга се не зна али се претпоставља да је то око 10 хиљада људи годишње” каже Гион.

Неки медицински центри су специјализовани за одређене врсте хируршких захвата, а помоћу добрих маркетиншких стратегија одлично се рекламирају. Здравствено-туристичким дешавањима у свету, у великој мери помажу туристичке агенције, помоћу којих се лако могу наћи прецизне информације о типовима лечења,нових метода и открића.

Зато би требало применити примере добре праксе и у нашој земљи, каже Гион, и додаје да ће у новембру бити организован још један сајам медицинског туризма у Новом Саду.

Да би медицински туризам Србије постао бренд, неопходно је да се тиме баве сви учесници, од лекара и болница, преко министарстава здравља, туризма и привреде, па до туристичких оператера, хотела и превозника.

„Српска стварност“

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here