Mesto za reklamu
  1. 10. 2021.

Тим за праћење и координисање примене превентивних мера у раду школа донео је одлуку да се други модел организације образовно-васпитног рада, односно комбинована настава од понедељка, 11. октобра примењује у средњим школама на територији 8 локалних самоуправа: Београд, Велика Плана, Власотинце, Врњачка Бања, Лајковац, Лебане, Темерин и Шабац.

Други модел наставе подразумева да се образовно-васпитни процес организује комбиновањем непосредне наставе и наставе на даљину, а одељења су подељена у групе, саопштило је Министарство просвете.

Пре доношења одлуке, за сваку локалну самоуправу разматрани су општа епидемиолошка ситуација, подаци из надзора о оболевању од ковид-19 код ученика и наставника, као и подаци о утврђеним кластерима оболелих, односно броју одељења која су прешла на трећи модел наставе услед оболевања ученика.

У свим осталим основним и средњим школама у Србији се примењује први модел организације образовно-васпитног рада који подразумева непосредну наставу у школама.

Према подацима из надзора преузетим из електронског система “Сервис јавног здравља” које је Министарству просвете, науке и технолошког развоја доставио Институт за јавно здравље “Милан Јовановић Батут” у недељи од 27. септембра до 6. октобра 2021. године број оболеле деце школског узраста од 6 до 18 година је био 2.774 (0,35%) оболелих.

У основним и средњим школама на територији  Србије, укупно је 71 (0,18%) одељење (16 и мање ученика), које је због најмање три случаја инфекције ученика у одељењу променило начин организације рада са непосредног рада на онлајн наставу у последњих 10 календарских дана.

Укупно је 992 (2,48%) одељења (17 и више ученика) која су због најмање два случаја инфекције ученика у одељењу променила начин организације рада са непосредног на комбиновани модел у последњих 10 календарских дана и 120 (0,30%) група у којима се из комбинованог модела наставе прешло на онлајн (појава три случаја инфекције ученика) у последњих 10 календарских дана.

„Српска стварност“

 

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here