Mesto za reklamu
  1. 04. 2021.

Председник Републике Србије Александар Вучић и министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић присуствовали су данас отварању Сектора 4 на обилазници око Београда, од моста на Сави код Остружнице до петље Орловача и Петлово брдо, у дужини од 7,7 километара.

Отварању овог дела обилазнице присуствовали су и амбасадорка Кине Чен Бо, директори Путева Србије и Коридора Србије Зоран Дробњак и Александар Антић, градоначелник Београда Зоран Радојичић и заменик градоначелника Горан Весић.

Вучић је током обиласка новоизграђене траке ауто-пута од Остружнице до Орловаче најавио да ће цела обилазница до Бубањ потока, где су сада у току радови, бити завршена за нешто више од годину дана.

Он је навео да ће онда бити измештени камиони из центра града и да ће грађани имати велику корист од обилазнице, при чему је најавио да ће се градити и наставак београдске обилазнице до Панчева, преко Лештана и Винче, са новим мостом на Дунаву.

Момировић је обећао да ће сви који су укључени у изградњу обилазнице дати све од себе да до краја следеће године заврше секторе пет и шест како би се смањиле гужве и град додатно еколошки растеретио.

Амбасадорка Кине је оценила да је обилазница око Београда по величини и значају један од највећих инфраструктурних пројеката Србије, при чему је изразила задовољство због тога што су кинеске компаније дале свој допринос реализацији тих пројеката.

Она је изразила уверење да ће компанија „Пауер Чајна“ урадити све да успешно заврши обилазницу уз висок квалитет радова и у уговореном року.

Сектор 4 обухватио је радове на изградњи леве траке ауто-пута од моста на Сави код Остружнице до петље Орловача, у дужини од 7,7 колометара, где је изграђена недостајућа лева трака ауто-пута, два тунела: Липак и Железник, три моста 9, 10 и 11, као и преостали радови на петљи Орловача.

Преостаје да се заврши градња друге траке ауто-пута од Орловаче до тунела Стражевица и обе траке ауто-пута од Стражевице до Бубањ потока.

Завршена је комплетна изградња петље Орловача са приступним рампама, као и петља Петлово брдо са по две одвојене коловозне траке, од Метроа до петље Орловача, укључујући и мост 24, изнад старог кружног пута од Раковице до Железника.

Београдска обилазница је један од најзначајнијих пројеката, чија је градња почела пре више од 30 година.

„Српска стварност“

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here