Mesto za reklamu
  1. 01. 2022.

Министарство просвете, науке и технолошког развоја Владе Републике Србије саопштило је да је Тим за школе донео одлуку да од 24. јануара ученици од првог до четвртог разреда основних школа наставу похађају непосредно, док ће ђаци од петог до осмог разреда то чинити по комбинованом моделу и ићи у школу дан за даном, подељени у две групе.

За ученике средњих школа настава ће се, такође, одвијати према комбинованом моделу.

Први потпредседник Владе и министар Бранко Ружић рекао је тим поводом да је оваква одлука донета након детаљне анализе свих параметара и података надлежних институција, оценивши да је у овом тренутку то најбоље решење и за ученике и за запослене.

Он је нагласио да је важно да се одржи континуитет наставног процеса, наравно уз поштовање свих епидемиолошких мера, додајући да ће Тим за школе, као и до сада, пратити стање и доносити одлуке на недељном нивоу.

Током боравка у школи, од момента уласка у школско двориште до његовог напуштања, обавезна је употреба заштитних маски за све запослене, ученике и трећа лица. Потребно је појачати мере опште и личне хигијене (прање и дезинфекција руку) и нарочито водити рачуна о редовном проветравању свих школских просторија.

Тим за школе очекује од ученика и запослених у школама, као и родитеља ученика, да доследно примењују мере личне заштите од инфекције како у школи, тако и ван ње. Посебно је важно избегавати масовна окупљања у затвореном и на отвореном простору, нарочито уколико се током њих не примењују прописане мере личне заштите.

Према подацима из надзора преузетим из електронског система „Сервис јавног здравља“, које је Министарству просвете, науке и технолошког развоја доставио Институт за јавно здравље „Милан Јовановић Батут“, у недељи од 12.  до 19. јануара број оболеле деце школског узраста од 6 до 18 година био је 3.074 (0,4 oдсто) оболелих.

Учешће деце школског узраста у укупном броју потврђених случајева COVID-19 у истом периоду износио је 2,8 oдстo.

„Српска стварност“

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here