Mesto za reklamu
  1. 09. 2021.

Министарство просвете, науке и технолошког развоја Владе Републике Србије саопштило је данас да ће се, на основу одлуке Тима за праћење и координисање примене превентивних мера у раду школа, други модел организације наставе промењивати од 27. септембра у 7. и 8. разреду основних школа на територији Ивањице, Лајковца, Ваљева и Крагујевца.

У саопштењу се подсећа на то да други модел наставе подразумева да се образовно-васпитни процес организује комбиновањем непосредне наставе и наставе на даљину, а одељења су подељена у групе.

Овај модел наставе примењиваће се од 27. септембра и у средњим школама на територији 18 локалних самоуправа и то Београда, Ваљева, Врања, Лесковца, Лајковца, Лебана, Прокупља, Уба, Чачка, Бајине Баште, Велике Плане, Владичиног Хана, Љига, Крагујевца, Сјенице, Шапца, Ниша и Сремске Митровице.

Трећи модел наставе (онлајн) примењиваће се од 27. септембра у средњим школама на територији три локалне самоуправе– Ивањице, Новог Пазара и Ужица.

Пре доношења одлуке, за сваку локалну самоуправу разматрани су општа епидемиолошка ситуација, подаци из надзора о оболевању од COVID-19 код ученика и наставника, као и подаци о утврђеним кластерима оболелих, односно броју одељења која су прешла на трећи модел наставе услед оболевања ученика.

У свим осталим основним и средњим школама у Србији примењује се први модел организације образовно-васпитног рада који подразумева непосредну наставу у школама.

Имајући у виду специфичност организације образовно-васпитног рада у школама за ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом, Тим за школе донео је одлуку да се, уколико се у одељењу код два ученика потврди инфекција SARS-CoV-2, предлаже прелазак на наставу на даљину у трајању од 10 календарских дана, уз претходне обавезне консултације са родитељима ученика тог одељења.

Уколико су у појединим школама школска управа, као и стручни органи, уз консултације са Саветом родитеља и институтима/заводима за јавно здравље, проценили да епидемиолошка ситуација дозвољава наставак непосредног образовно-васпитног рада, те школе могу, уз појачану примену свих епидемиолошких мера, организовати непосредни рад као најбоље решење за ученике.

„Српска стварност“

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here