Mesto za reklamu
  1. 01. 2022.

У циљу унапређења услуга и пружања најбољег могућег корисничког искуства, Ер Србија је покренула нову верзију мобилне апликације за куповину авио-карата, која је доступна за преузимање путем Гугл плеј стора за Андроид телефоне и Еп стора за кориснике Епл уређаја. Постојећи корисници не морају да преузимају нову апликациију, већ је довољно да ажурирају претходну верзију, наводи се у саопштењу ове компаније.

Нове могућности апликације значајно ће олакшати процес куповине авио-карата и додатних услуга. Корисницима ће на располагању бити могућност лакшег проналаска нижих цена, бржи процес куповине, видљивост корпе за куповину и опција дељења докумената. Нова апликација ће бити лакша за руковање захваљујуц́и хистограму који поједностављује претрагу за ниским ценама, опцији скенирања пасоша за лакше учитавање путних докумената и потпуно прилагођеној мапи седења за бољи преглед могуц́ности избора седишта.

“Нова унапређења апликације представљају важан развојни корак у дигитализацији нашег пословања, имајући у виду да више од 60 одсто корисника приступа веб-сајту Ер Србије са мобилних уређаја. Потребе путника и повратне информације које добијамо од њих стављене су у фокус овог пројекта. Резултат тога је, између осталог, наш персонализовани систем за онлајн резервацију који смо самостално развили, чиме се не може похвалити велики број авио-компанија. Желимо да подстакнемо наше путнике да испробају нову апликацију и поделе са нама своје утиске о ставкама које им се учине важним. Наш тим ц́е им одговорити у најкрац́ем могуц́ем року, а нама ће повратне информације бити од виталног значаја за даља унапређења апликације”, изјавио је Срђан Прокић, виши менаџер за e-Commerce у Ер Србији.

На основу спроведених тестирања, утврђено је да приближно време потребно за резервацију карте, кориснику који никада раније није користио мобилну апликацију, износи мање од шест минута.

Претходна верзија апликације Ер Србије забележила је више од 50.000 преузимања. У јулу 2020. године лансирана је прва верзија за Андроид телефоне, док је већ у септембру исте године апликација постала доступна и корисницима Епл уређаја. Константна унапређења веб-сајта и мобилне апликације националне авио-компаније довела су до значајног пораста продаје путем дигиталних канала, која је током првих шест месеци 2021. године чинила 44 одсто удела у укупној продаји авио-карата.

„Српска стварност“

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here