- 02.2019.
Фондација Новак Ђоковић, заједно са магазином „Оригинал“, организовала је конференцију под именом „Оригинални разговори“ на тему како написати добар си-ви и мотивационо писмо, шта је добро истаћи на интервјуу за посао, као и како се гради лични бренд у послу и шта данашње тржиште рада тражи.
Догађај су свечано отворили најбољи спортиста света и тенисер Новак Ђоковић и глобална директорка Фондације „Новак Ђоковић“, Јелена Ђоковић
Новак је истакао да су на путу ка успеху најбитније три ствари – да се индентификујете са тим шта желите да радите и како то утиче на оно што ви јесте, да дефинишете где желите да идете и докле да стигнете и да негујете дисциплину у раду која је неопходна за остварење циља.
„Сви млади људи имају прилику да тестирају себе и докажу да знају, могу и умеју да обезбеде пут до успеха. Не смемо заборавити ни тим, јер је сваки члан тима у којем ћете радити битан чинилац који вам може помоћи да развијате себе и своју каријеру“, објаснио је он.
Његова супруга Јелена Ђоковић истакла је да су се, водећи се позитивним утисцима са претходних „Оригиналних разговора“ када је велики број кандидата на основу савета са симулација прерадио си-ви и убрзо потом добио посао, одлучили да ове године наставе позитиван тренд.
„Сада можемо да се похвалимо дупло већим бројем компанија које су препознале важност оваквих сусрета. Међутим, разговори су најзначајнији самим кандидатима који први сусрет са менаџерима за људске ресорсе перципирају као стресно искуство. Ми желимо да их охрабримо и укажемо им на чињеницу да сви они у себи носе вештине и таленте, само је потребно да их пробуде и верују у њих. Мисија часописа Оригинал је мотивација младих људи кроз добре примере, а овај данашњи је најбољи начин да сами себи докажу да знају и могу много, да су победници“, рекла је Јелена Ђоковић.
Том приликом публика је имала прилику да чује дискусије на питања „Како брендирати себе у послу?“ и „Шта тржиште тражи – како до жељеног посла?“ у оквиру два панела којима су присуствовали менаџери и искусни професионалци.
Предавања о личном бренду одржали су Весна Дамњановић, оснивач и директорка “Belgrade Business International Case Competition” и Славимир Стојановић Футро, док је Немања Ђорђевић из „Дигиталне Србије открио која су то образовања за послове будућности“.
Након програмског дела конференције, уследиле су симулације разговора за посао.
Учесници „Оригиналних разговора“, поред конкретних савета и препорука за унапређење комуникационих и презентационих вештина, ушли су и у базу кандидата за запослење свих 36 компанија које су биле део симулација.
„Српска стварност“ / РТС /