Mesto za reklamu
  1. 08. 2019.

Нето добит Ер Србије је у 2018. години достигла 12,2 милиона евра, захваљујући мерама за унапређење пословања и оптимизацију процеса, саопштио је данас српски национални авио-превозник.

Ер Србија је у петој години пословања превезла укупно 2,48 милиона путника, док капацитет за превоз путника, исказан као производ расположивог броја седишта и укупно пређених километара (Аваилабле Сеат Километерс – АСК), износи 4,03 милијарде, наводи се у саопштењу Ер Србије.

Када је реч о просечној искоришћености капацитета за превоз путника (СЛФ), он је у 2018. био 71,2 одсто.

Посебно добре резултате, компанија је остварила у области продаје додатних услуга, где је забележено повећање од готово пет пута у односу на 2017. годину, на 6,9 милиона евра. Поред тога, приход од чартер саобраћаја повећан је за више од 40 одсто на 20,7 милиона евра, чиме је додатно унапређен резултат из 2017. године, која је била рекордна.

“Претходна година била је важна јер су у њој постављени темељи за ширење мреже дестинација. На њих се ослања и дугорочна стратегија, која је већ у примени и захваљујући којој ћемо још једном потврдити нашу лидерску позицију у региону”, изјавио је Данкан Нејсмит, генерални директор Ер Србије.

Без обзира на бројне и велике изазове на тржишту авио-индустрије, Ер Србија, како додаје, развија свој портфолио производа да би остварила још боље финансијске и оперативне резултате, али и омогућила путницима одличан производ по приступачној цени.

Чартер бренд Авиолет обавио је у 2018. рекордних 958 летова и превезао 223 хиљаде путника до популарних туристичких дестинација у Грчкој, Турској, Шпанији, Италији и Египту, што представља повећање од 28 одсто у односу на претходну годину.

Новине током прошле године биле су и поновно увођење летова до Хургаде у Египту, повећање броја летова за турску обалу, као и увођење једне серије летова за Анталију, које је Авиолет обављао из Бања Луке.

У марту 2018. године, Ер Србија је увела и нове тарифне понуде, с циљем да се путницима омогући да прилагоде путовања сопственим потребама.

Настављено је и повећање продаје преко интернета, будући да је трећина карата Ер Србије купљена преко интернета у 2018. години, као и да раст продаје преко интернета у односу на 2017. годину износи три процента.

Ер Србија је обележила у 2018. години и два важна догађаја: 90 година од првог лета Аеропута, као и пету годишњицу трансформације авио-компаније у Ер Србију 2013. године.

«Српска стварност»

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here